Autor Wiadomość
AlenAngrul
PostWysłany: Czw 20:22, 05 Cze 2008    Temat postu:

Nazwa: Zasłona
Działanie: Osłania rzucającego czar półsferą, która odbija ataki fizyczne i magiczne nieumarłych. Nie wpływa na Magię Żywiołów.
Zużycie many: 15-30 + koszt na każdą turę 1-5
Poziom trudności: Biegły
Sposób użycia: Gest i inkantacja dwóch słów - Luxo protega
Selainwila Goterbag
PostWysłany: Pią 22:24, 29 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Świetlisty sztylet
Działanie: Mag wysyła sztylet stworzony z czystego światła w kierunku celu. Sztylet wbija się w cel (o ile trafi) i wybucha. Ofiara otrzymuje lekkie obrażenia (może też zostać oparzona), a wszystkie istoty patrzące na eksplozję zostają oślepione
Zużycie many: 5-15
Poziom trudności: Zaawansowany
Jak uruchomić: Dwa magiczne słowa
Uwagi: brak
Selainwila Goterbag
PostWysłany: Pią 22:18, 29 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Migoczące barwy
Działanie: Z palców maga wystrzelone zostaje różnokolorowe światło. W zetknięciu z celem powoduje zmieszanie, ślepotę lub nawet cięższe urazy psychiczne
Zużycie many: 5-15
Poziom trudności: Zaawansowany
Jak uruchomić: Dwa słowa mocy
Uwagi: Mag musi mieć wolne ręce.
Selainwila Goterbag
PostWysłany: Pią 22:15, 29 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Światło
Działanie: Ciało zaczyna emanować światłem, które oświetla drogę i odstrasza słabsze stwory bytujące w cieniu
Zużycie many: 1-5
Poziom trudności: Początkujący
Jak uruchomić: Jedno magiczne słowo
Uwagi: brak
AlenAngrul
PostWysłany: Pią 22:07, 29 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Zmiennobarwna kula
Działanie: Przywołuje kulę, które ciągle zmienia barwy. Mag rzuca kulę w kierunku celu, a ta wybucha gdy się z nim zetknie. Kula zadaje obrażenia oraz powoduje losowe efekty, zależne od aktualnego koloru kuli: paraliż (niebieski), poparzenie (czerwony), oślepienie (biały), zmieszanie (żółty), dodatkowe obrażenia (czarny).
Zużycie many: 15-30
Poziom trudności: Biegły
Jak uruchomić: Trzy słowa mocy, mag ręką wskazuje cel.
Uwagi: brak
Selainwila Goterbag
PostWysłany: Czw 16:03, 28 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Pomniejsze Uleczenie
Działanie: Pozwala na zupełne usunięcie małej rany, za pomocą magicznej energii zebranej w dłoni. To, czy blizna pozostanie zależy od maga i rany.
Zużycie many: 5-15
Poziom trudności: Zaawansowany
Jak uruchomić: Dwa magiczne słowa i wskazanie celu.
Uwagi: Nie zwraca utraconej krwi (HP)
Selainwila Goterbag
PostWysłany: Czw 15:58, 28 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Pomniejsze zasklepienie rany
Działanie: Pozwala w szybszym czasie zagoić zadrapanie nie pozostawiając blizny. Po zatarciu nie pozostaje żaden znak.
Zużycie many: 1-5
Poziom trudności: Początkujący
Jak uruchomić: Rozłożyć rękę nad raną, jedno słowo magiczne.
Uwagi: Nie zwraca utraconej krwi (HP)
Selainwila Goterbag
PostWysłany: Czw 15:26, 28 Lut 2008    Temat postu: Księga Światła

Zaklęcia z magii światła.

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group