Forum Wrogowie Valtermona Strona Główna Wrogowie Valtermona
"Zbierzcie się wrogowie mroku...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Księga Światła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrogowie Valtermona Strona Główna -> Wieża Magów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Selainwila Goterbag
Władca



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/25

PostWysłany: Czw 15:26, 28 Lut 2008    Temat postu: Księga Światła

Zaklęcia z magii światła.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Selainwila Goterbag dnia Pią 22:09, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Selainwila Goterbag
Władca



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/25

PostWysłany: Czw 15:58, 28 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Pomniejsze zasklepienie rany
Działanie: Pozwala w szybszym czasie zagoić zadrapanie nie pozostawiając blizny. Po zatarciu nie pozostaje żaden znak.
Zużycie many: 1-5
Poziom trudności: Początkujący
Jak uruchomić: Rozłożyć rękę nad raną, jedno słowo magiczne.
Uwagi: Nie zwraca utraconej krwi (HP)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Selainwila Goterbag dnia Czw 15:59, 28 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Selainwila Goterbag
Władca



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/25

PostWysłany: Czw 16:03, 28 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Pomniejsze Uleczenie
Działanie: Pozwala na zupełne usunięcie małej rany, za pomocą magicznej energii zebranej w dłoni. To, czy blizna pozostanie zależy od maga i rany.
Zużycie many: 5-15
Poziom trudności: Zaawansowany
Jak uruchomić: Dwa magiczne słowa i wskazanie celu.
Uwagi: Nie zwraca utraconej krwi (HP)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Selainwila Goterbag dnia Czw 16:04, 28 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AlenAngrul
Władca



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/25
Skąd: Archipelag Smoka, Wyspa Smoka, Zachodnie Przydroże
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:07, 29 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Zmiennobarwna kula
Działanie: Przywołuje kulę, które ciągle zmienia barwy. Mag rzuca kulę w kierunku celu, a ta wybucha gdy się z nim zetknie. Kula zadaje obrażenia oraz powoduje losowe efekty, zależne od aktualnego koloru kuli: paraliż (niebieski), poparzenie (czerwony), oślepienie (biały), zmieszanie (żółty), dodatkowe obrażenia (czarny).
Zużycie many: 15-30
Poziom trudności: Biegły
Jak uruchomić: Trzy słowa mocy, mag ręką wskazuje cel.
Uwagi: brak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Selainwila Goterbag
Władca



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/25

PostWysłany: Pią 22:15, 29 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Światło
Działanie: Ciało zaczyna emanować światłem, które oświetla drogę i odstrasza słabsze stwory bytujące w cieniu
Zużycie many: 1-5
Poziom trudności: Początkujący
Jak uruchomić: Jedno magiczne słowo
Uwagi: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Selainwila Goterbag dnia Pią 22:18, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Selainwila Goterbag
Władca



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/25

PostWysłany: Pią 22:18, 29 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Migoczące barwy
Działanie: Z palców maga wystrzelone zostaje różnokolorowe światło. W zetknięciu z celem powoduje zmieszanie, ślepotę lub nawet cięższe urazy psychiczne
Zużycie many: 5-15
Poziom trudności: Zaawansowany
Jak uruchomić: Dwa słowa mocy
Uwagi: Mag musi mieć wolne ręce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Selainwila Goterbag dnia Pią 22:18, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Selainwila Goterbag
Władca



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/25

PostWysłany: Pią 22:24, 29 Lut 2008    Temat postu:

Nazwa: Świetlisty sztylet
Działanie: Mag wysyła sztylet stworzony z czystego światła w kierunku celu. Sztylet wbija się w cel (o ile trafi) i wybucha. Ofiara otrzymuje lekkie obrażenia (może też zostać oparzona), a wszystkie istoty patrzące na eksplozję zostają oślepione
Zużycie many: 5-15
Poziom trudności: Zaawansowany
Jak uruchomić: Dwa magiczne słowa
Uwagi: brak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Selainwila Goterbag dnia Pią 22:25, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AlenAngrul
Władca



Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/25
Skąd: Archipelag Smoka, Wyspa Smoka, Zachodnie Przydroże
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:22, 05 Cze 2008    Temat postu:

Nazwa: Zasłona
Działanie: Osłania rzucającego czar półsferą, która odbija ataki fizyczne i magiczne nieumarłych. Nie wpływa na Magię Żywiołów.
Zużycie many: 15-30 + koszt na każdą turę 1-5
Poziom trudności: Biegły
Sposób użycia: Gest i inkantacja dwóch słów - Luxo protega


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrogowie Valtermona Strona Główna -> Wieża Magów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin